JAK NAKUPOVAT

NÁKUP KROK ZA KROKEM - JAKÝ JE POSTUP PŘI KOUPI ZÁJEZDU

1. Vyhledejte si v naší nabídce zájezd, který splňuje Vaše požadavky
Vybírejte dovolenou v klidu a pohodlí domova. Hlavními parametry Vašeho rozhodování zřejmě budou:

  • Místo konání zájezdu
  • Tématické zaměření a program zájezdu
  • Vhodný termín zájezdu
  • Vyhovující délka pobytu
  • Využité slevy (např. ubytování v jednolůžkovém pokoji bez příplatku)

Pro zjednodušení orientace v naší nabídce jsme jednotlivé zájezdy rozdělili do tématických kategorií, ke kterým můžete jednoduše přistoupit přes fialové menu v horní části stránek. Pokud hledáte pobyt v konkrétním časovém rozmezí, určité délky či do konkrétní destinace, doporučujeme využít Vyhledávací formulář, který Vám umožní zobrazit pouze zájezdy vyhovující Vašim požadavkům.

Vybraný zájezd je možné rezervovat přímo z internetových stránek nebo je možné bezplatně kontaktovat naše pracovníky na telefonní lince 800 70 14 14 a oni zajistí rezervaci za Vás. Nejste si při výběru jistí nebo potřebujete poradit? Naši pracovníci vám při výběru budou nápomocni a vše Vám podrobně vysvětlí.

2. Zvolte si konkrétní termín tohoto zájezdu
Pokud jste si již vybrali zájezd ke koupi, je potřeba upřesnit rezervaci na konkrétní termín pobytu. Dostupné termíny pobytů a druhy cen jsou detailně vypsané u každého zájezdu v části Termíny a ceny. K objednání zvoleného termínu vyberte tlačítko Kalkulace a rezervace.

3. Vyplňte rezervační formulář na stránce zájezdu a odešlete jej
V rámci rezervačního formuláře je třeba upřesnit počet cestujících osob včetně volby jejich cenové skupiny (senior, doprovodná dospělá osoba či dítě). Na základě těchto parametrů Vám systém zobrazí celkovou cenu pobytu všech osob. Dále je třeba vyplnit osobní údaje, abychom Vás mohli zpět kontaktovat a nákup zájezdu dokončit. Pokud zvolíte nákup po telefonu, rezervační údaje za Vás vyplní naši pracovníci.
Nemusíte se ničeho obávat, tato rezervace je nezávazná – závazná je až v momentě podepsání cestovní smlouvy.

4. Přijde Vám email s odkazem na doplnění detailů rezervace
Po odeslání rezervace Vám na uvedený email (pokud jste jej v rezervaci uvedli) přijde zpráva o přijetí rezervace s odkazem na stránku k zadání osobních údajů nutných pro vystavení cestovní smlouvy. Až po vyplnění těchto údajů je rezervace řádně uložena v našem systému a naši pracovníci ji mohou začít zpracovávat.

5. Ověření dostupnosti zájezdu, domluvení předání dokumentů
Naši operátoři ověří, zda je Vámi zvolený zájezd ještě volný a pokud ano, zarezervují jej pro Vás. Naši pracovníci Vás co nejdříve kontaktují s ověřením vybraného termínu a domluví s Vámi způsob předání jednotlivých dokumentů (cestovní smlouva, všeobecné podmínky aj.) – např. faxem, emailem, poštou.

6. Podpis cestovní smlouvy, zaplacení
Doručené dokumenty si přečtěte, podepište cestovní smlouvu a zašlete nám ji zpět (faxem, emailem, poštou).
V tomto okamžiku je pro Vás rezervace již závazná a odstoupení od ní se řídí storno podmínkami příslušné pořádající cestovní kanceláře. Se vznikem smluvního vztahu jste povinen uhradit zálohu zpravidla ve výši 50% předem stanovené ceny v řádně dohodnutém termínu. Konkrétní výše zálohy a harmonogram plateb bude součástí dokumentů zaslaných s cestovní smlouvou.

7. Zaslání cestovních pokynů a dokladů k čerpání zaplacených služeb
Po přijetí Vaší platby a cestovní smlouvy Vám naši operátoři potvrdí, že je vše v pořádku, a Vy se můžete se začít chystat na Vaši dovolenou. Zpravidla týden před odjezdem obdržíte cestovní pokyny a vouchery pro čerpání zaplacených služeb. V případě zakoupení zájezdu na poslední chvíli (last minute) nejsme schopni garantovat týdenní předstih pro předání cestovních pokynů, tyto budou předány po dohodě s našimi pracovníky.

Upozorňujeme Vás, že ZÁJEZD JE NUTNÉ ZAPLATIT DO UKONČENÍ DOBY REZERVACE (rozhodující je doba připsání platby). V opačném případě může Vaše rezervace propadnout!

REZERVACE

Pro nezávaznou rezervaci zájezdu (ta se stává závaznou až v okamžiku podpisu cestovní smlouvy) si na stránce konkrétního zájezdu zvolíte termín odkazem na část Kalkulace ceny a rezervace. Zde nastavíte počet osob u jednotlivých typů ceny/služeb a následně vyplníte osobní údaje nutné k praktickému provedení objednávky. Pokud nechcete využít náš online rezervační formulář, kontaktujte nás telefonicky nebo emailem a naši pracovníci vyplní rezervaci za Vás.

Po přijetí nezávazné rezervace pošleme na Váš email potvrzení o přijetí Vaší rezervace nebo Vás telefonicky kontaktujeme. V případě, že rezervace není možná z důvodu plné kapacity, naši pracovníci Vás kontaktují (email, telefon) a dohodnou další postup.

KOUPĚ ZÁJEZDU

Při úspěšné rezervaci Vám budou dle předchozí dohody zaslána cestovní smlouva (faxem, emailem, poštou) spolu s potřebnými pokyny na úhradu zájezdu. Vy si zaslané dokumenty přečtete, podepíšete cestovní smlouvu a zašlete nám ji zpět (faxem, emailem, poštou). Podpisem cestovní smlouvy se Vaše rezervace stává závaznou a vzniká Vám povinnost uhradit zálohu v předem stanovené výši a termínu. Případné odstoupení od cestovní smlouvy se řídí storno podmínkami příslušné pořádající cestovní kanceláře.

Pokud cestovní smlouvu ve stanoveném termínu nezašlete podepsanou zpět, může Vaše rezervace propadnout.

ZÁLOHA, PLATBY

Výše záloh a jejich splatnost
Rozpis i výše záloh a plateb se řídí podmínkami stanovenými pořádající cestovní kanceláří. O konkrétních podmínkách u Vámi zvoleného zájezdu Vás budeme informovat.

Obecně platí, že při rezervaci zájezdu více než měsíc před jeho uskutečněním, platí se záloha ve výši 50% z předem stanovené ceny. Následně jste povinni nejpozději 30 dnů před zahájením zájezdu uhradit zbylou sumu do plné ceny zájezdu. Zájezdy rezervované méně než 30 dnů před zahájením zájezdu jste povinni jednorázově uhradit v plné výši uvedené ceny již při podpisu cestovní smlouvy.

Platba zálohy musí být připsána na náš účet nejpozději do data ukončení rezervace zájezdu, které Vám sdělí náš operátor. V opačném případě může Vaše rezervace propadnout!

V případě, že nebude dodržen termín úhrady ceny zájezdu, je pořádající cestovní kancelář oprávněna Vaše místo v zájezdu zrušit. V takovém případě jste povinni uhradit storno poplatky dle všeobecných podmínek dané cestovní kanceláře. Nedodržení termínu úhrady ceny zájezdu Vás nezbavuje povinnosti informovat nás o zrušení Vaší účasti na zájezdu, pokud byste tak chtěli učinit.

Jak můžu za zájezd zaplatit?

  • Bankovním převodem: ČSOB a.s.: 913993/0300
  • Zaplacením v hotovosti v jakékoliv bance v České republice
  • Složenkou

Není potřeba žádný speciální platební systém nebo kreditní karta!

ZMĚNA REZERVACE

Jestliže u Vás nastanou jakékoli změny, které ovlivňují cestovní smlouvu, ihned nás kontaktujte emailem (rezervace@cestovaniproseniory.cz ) nebo zdarma telefonicky na 800 70 14 14.

Změny dohodnutých služeb v průběhu zájezdu či změny smluvních podmínek na přání zákazníka se řídí všeobecnými podmínkami pořádající cestovní kanceláře.

ZRUŠENÍ (STORNO) REZERVACE

Podpisem cestovní smlouvy se Vaše rezervace stává závaznou objednávkou zájezdu. Kdykoliv máte právo Vaši objednávku stornovat a tím odstoupit od platně uzavřené smlouvy. Je nutné tak učinit písemnou formou (emailem, poštou, faxem).

Zrušení zájezdu po podpisu cestovní smlouvy podléhá strono poplatkům dle všeobecných podmínek pořádající cestovní kanceláře.

Součástí všech zájezdů pořádaných OK-TOURS a.s. je cestovní pojištění zahrnující pojištění zrušení zájezdu (stornopoplatky do výše 25.000,- Kč/osoba se spoluúčastí 20%). Pojistná ochrana u pojištění zrušení cesty počíná dnem uzavření pojistné smlouvy, tj. okamžikem zaplacení první zálohy klientem na zájezd.

REKLAMACE

Při reklamaci poskytnutých služeb se řiďte všeobecnými podmínkami pořádající cestovní kanceláře, které jste obdrželi při podpisu cestovní smlouvy.

Naši pracovníci jsou připravení Vám v případě reklamace asistovat a udělají maximum pro rychlé a hladké vyřízení Vašich připomínek. V případě potřeby nás prosím kontaktujte na emailu (rezervace@cestovaniproseniory.cz ) či bezplatně telefonicky na čísle 800 70 14 14.