OTÁZKY A ODPOVĚDI

Jaké jsou výhody koupě seniorského pobytu od Cestování pro seniory?

Na jednom místě naleznete aktuální nabídky pro zájezdů pro důchodový věk od více cestovních kanceláří, nemusíte tak trávit hodiny procházením katalogů či návštěvou různých cestovních kanceláří. Zůstáváte v pohodlí svého domova – vše, co potřebujete, je telefon či přístup k internetu.

  • vybrané nabídky určené výhradně pro seniory (60+ let) naleznete přehledně na jednom místě
  • pobyty jsou uzpůsobeny potřebám a zájmům osob v penzijním věku
  • pro samostatně cestující seniory nabízíme možnosti ubytování v jednolůžkovém pokoji bez příplatku. Užijte si cenově dostupné cestování s odpovídajícím soukromím.
  • nabídky jsou směrované především do období mimo hlavní sezónu, kdy je možné dosáhnout nejlevnějších cen ubytování i navazujících služeb cestovního ruch
  • nabízíme zájezdy s individuálním programem vhodné pro ty, kteří upřednostňují soukromí a vlastní rytmus dne
  • nabízíme skupinové zájezdy s moderovaným programem, které doporučujeme pro seniory vyhledávající seznámení a společnost vrstevníků se stejnými zájmy
  • všechny zájezdy prezentujeme detailním popisem a fotografiemi – víte, co očekávat
  • vše si můžete nastudovat v pohodlí Vašeho domova a v klidu se rozhodnout, kde strávíte svoji příští dovolenou
  • naši pracovníci Vám vše podrobně vysvětlí na bezplatné lince 800 70 14 14

Jak si mám vybrat zájezd?

Hlavními parametry Vašeho rozhodování zřejmě budou:

  • Zda pojedete sami či s partnerem/partnerkou, kamarádem/kamarádkou, vnoučaty
  • Jaký způsob dovolené Vám vyhovuje: dáváte přednost odpočinku či naopak aktivnímu trávení volného času
  • Vyhovující termín zájezdu, vhodná délka pobytu
  • Tématické zaměření a program zájezdu, který Vás zaujme
  • Místo konání zájezdu
  • Nabízené slevy (např. ubytování v jednolůžkovém pokoji bez příplatku)
  • Kolik by Vás měla dovolená stát

Pro zjednodušení orientace v naší nabídce jsme jednotlivé zájezdy rozdělili do tématických kategorií, ke kterým můžete jednoduše přistoupit přes fialové menu v horní části stránek. Pokud hledáte pobyt v konkrétním časovém rozmezí, určité délky, zvoleném cenovém rozpětí či do konkrétní destinace, doporučujeme využít Vyhledávací formulář, který Vám umožní zobrazit pouze zájezdy vyhovující Vašim požadavkům.

Jak postupovat při koupi zájezdu?

Zájezd můžete nezávazně rezervovat sami přímo zde na internetových stránkách, nebo můžete využít asistence našich prodejců na bezplatné telefonní lince 800 70 14 14. Detailní popis postupu při koupi zájezdu naleznete v části Jak nakupovat.

Jsou zájezdy pojištěny?

V ceně pobytů, které splňují zákonnou podmínku „ zájezdu“ dle zákona 159/99 Sb., je zahrnuta pojistka proti úpadku. Zájezdy všech cestovních kanceláří, které nabízíme jsou vždy řádně pojištěny.

Cestovní pojištění není v ceně pobytů zahrnuto (neuvádí-li pořádající cestovní kancelář jinak). Při pobytu v České republice může každý klient využít svou standardní zdravotní pojistku. V případě náročných a rizikových sportů doporučujeme připojištění.

Mohu zájezd zaplatit hned po odeslání rezervace?

Systém online platby nemáme v rámci stránek zavedení, protože vždy musíme ověřit, zda je Vámi vybraný zájezd ještě k dispozici. Tuto informaci musí nejprve zjistit náš operátor a o výsledku Vás bude informovat. Každá spolupracující cestovní kancelář používá vlastní informační systém, takže dnes opravdu není možné zajistit, aby námi nabízené zájezdy byly vždy volné.

Protože chceme předejít zbytečným platbám a následným doúčtováním, upřednostňujeme klasický postup s platbou při podpisu cestovní smlouvy.

Za jak dlouho mě budete kontaktovat po rezervaci zájezdu?

Vaše rezervace je po jejím odeslání zaevidována v našem systému. Naši operátoři, kteří ji v co nejkratší době zpracují, zkontrolují dostupnost kapacit a budou Vás kontaktovat, jakmile to bude možné. Snažíme se, aby naše reakce trvala do jednoho dne.

Buďte prosím shovívaví zejména v obdobích, kdy je o dovolené opravdu zájem, neboť v této době jsou značně vytíženi jak naši operátoři, tak hlavně operátoři a informační systémy cestovních kanceláří.

Přednostně vyřizujeme rezervace s dřívějšími odjezdy a také rezervace pro větší počet osob. Pokud Vaše rezervace nepatří do těchto skupin, nemusíte se bát, rozhodně se jí budeme věnovat co nejdříve to bude možné.

Po odeslání rezervace nepřišlo na email potvrzení o jejím přijetí

Systém odesílá emaily s potvrzením o přijetí rezervace automaticky a to během několika vteřin po odeslání rezervace. Pokud potvrzení nepřišlo, je možné, že jste zadali špatnou emailovou adresu, popř. špatné telefonní číslo. Nejčastějším důvodem jsou překlepy, háčky/čárky v emailových adresách apod.

Pokud jste potvrzení o přijetí rezervace automaticky neobdrželi, kontaktujte nás prosím na bezplatné telefonní lince 800 70 14 14, kde naši pracovníci vše zkontrolují a potvrdí Vám přijetí objednávky ústně.

Došlo ke změnám v cestovní smlouvě – co mám dělat?

Jestliže u Vás nastanou jakékoli změny, které ovlivňují cestovní smlouvu, neváhejte a kontaktujte nás.

Chtěl(a) bych Váš katalog

Vzhledem k dynamickému cenovému prostředí a neustálému doplňování a rozšiřování nabídky nejsme schopni připravovat tištěné katalogy. Kompletní nabídka je vždy k nahlédnutí na našich stránkách www.cestovaniproseniory.cz. V případě zájmu o konkrétní pobyt či výběr nabídky na míru, kontaktujte prosím naše pracovníky.

Jaká je ochrana osobních údajů, které Vám poskytuji?

Osobní údaje poskytované v rámci rezervace a cestovní smlouvy jsou chráněny v souladu s příslušnými zákony. Detailnější informace je možné nalézt v cestovních smlouvách a všeobecných podmínkách spolupracujících cestovních kanceláří. .

Nenalezli jste odpověď na Váš dotaz?

Prosím kontaktujte nás na rezervace@cestovaniproseniory.cz nebo na bezplatném telefonním čísle 800 70 14 14, rádi Vám odpovíme.